مارا دنبال کنید
جستجو

به روز رسانی نرم افزار در workstation

به روز رسانی نرم افزار در workstation

به روز رسانی نرم افزار در workstation  های کارمندان یک فرآیند بی پایان و ثابت است. بنابراین، ممکن است به سادگی منابع لازم برای به روز رسانی همه نرم افزارها را نداشته باشند. به طور متوسط ​​هر روز ده ها آسیب پذیری جدید پیدا می شود. بر این اساس، هر ماه صدها و حتی هزاران پچ برای آنها منتشر می شود.

و این سؤال را مطرح می کند: چه به روز رسانی هایی باید در اولویت باشند؟ و هیچ پاسخ ساده ای برای آن وجود ندارد. استراتژی‌های وصله می‌توانند بسیار متفاوت باشند، و یافتن بهترین راهبرد برای شرکت شما می‌تواند به شرایط مختلف بستگی داشته باشد. در این پست، ما نظراتی را در مورد اینکه چه نرم افزاری باید ابتدا وصله شود – بر اساس خطر بالقوه سوء استفاده از آسیب پذیری به اشتراک می گذاریم.

برخی از افراد بر این باورند که تعداد آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده نشان‌دهنده کیفیت نرم‌افزار داده‌شده است. به زبان ساده، باگ‌های بیشتر به معنای نرم‌افزار بدتر است، و فقدان هرگونه گزارش شده به این معنی است که نرم‌افزار عالی است. سپس این ملاحظات بر انتخاب نرم افزار شرکتی آنها تأثیر می گذارد.

به طور خلاصه، تعداد باگ‌ها مهم نیست، بلکه مهم این است که وصله‌ها با چه سرعتی از بین می‌روند و آیا واقعاً مشکلات را برطرف می‌کنند. اما بیایید به اصلاح اولویت بندی برگردیم.

*سیستم های عامل

*مرورگرها

*مجموعه های افیس

*راه حل های امنیت سایبری

*برنامه های کاربردی