مارا دنبال کنید
جستجو

راهکاری قدرتمند Kerio Control

راهکاری قدرتمند Kerio Control

راهکاری قدرتمند Kerio Control

با Kerio control، شما دسترسی کامل به کنترل ترافیک شبکه‌تان دارید. با دیوار آتش قوی و ابزارهای آنتی ویروس،Kerio Control این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات شما همیشه در امان هستند.
این محصول دارای یک رابط کاربری ساده است، که امکان پیکربندی آسان تنظیمات امنیتی را نیز فراهم می‌کند. به علاوه، با قابلیت‌های VPN، دسترسی امن به محیط‌های کاری از راه دور فراهم می‌شود، در حالی که مدیریت پهنای باند به بهینه‌سازی عملکرد کلی شبکه کمک می‌کند.
یک ویژگی جالب Kerio Control، قابلیت کنترل دقیق بر روی استفاده از اینترنت است. به عنوان مثال، شما می‌توانید وب‌سایت‌های خاصی را مسدود یا دسترسی به برنامه‌های خاص را محدود کنید. از نظر امنیتی، این محصول کنترل جامعی ارائه می‌دهد، از جمله فیلترینگ وب برای مدیریت دسترسی به وب‌سایت‌ها و سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) برای جلوگیری از حملات نفوذ.
با به روزرسانی‌های خودکار،Kerio Control این اطمینان رابه شما می‌دهد که شبکه شما همیشه در مقابل تهدیدات جدید مقاوم باشد. این محصول به عنوان یک همراه قابل اعتماد برای امنیت شبکه خدمت می‌کند و اطمینان می‌دهد که داده‌های حساس شما در امنیت قرار دارند.